Шановні мешканці с. Зимна Вода!
Пустомитівський РЕМ повідомляє, що у зв’язку з ремонтними роботами 4 квітня 2019 р. у с. Зимна Вода буде припинено постачання електроенергії на вул. Вітовського (буд. 2 – 5а), вул. Грушевського (буд. 22 – 38), вул. Калнишевського (буд. 1 – 7), вул. Миру (буд. 1 – 27), вул. Морозенка (буд. 1 – 8), вул. Федьковича (буд.1 – 9). 
У Зимній воді працює лікар-невролог!
Шановні наші мешканці!
У Центрі первинної медико-санітарної допомоги Зимноводівської сільської ради (с. Зимна Вода, вул. Марка Вовчка, № 1) приймає 
лікар-невролог – Юлія Юріївна Кощановська 
Графік прийому:
понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00 до 14 .00.

Запрошуємо на концерт
У неділю, 24 березня, у Народному домі с. Ставчани о 15:00 відбудеться концерт духовного співу «Співайте Богові нашому, співайте» за участі народного хору «Обрій» Народного дому с. Зимна Вода. Запрошуємо всіх охочих. 

Прийомні дні

Понеділок-з 9-00 до 17-00
Вівторок-з 9-00 до 17-00
Середа-з 14-00 до 17-00
Обідня перерва з 13-00 до 14-00

Контактний телефон 295-77-85


Саган Ольга Олексіївна

Функціональні обов'язки:
1. Забезпечення виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових документів.
2. Проведення прийому громадян. Розгляд  скарг, пропозицій та звернень жителів села; вирішення їхніх проблем та надання відповідей по зверненнях.
3. Організація та підготовка матеріалів на сесії сільської ради, проведення сесій, створення робочих груп для підготовки питань, що вносяться на розгляд ради.
4. Оприлюднення проектів рішень та рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»
5. Візування проектів рішень та документів, що виносяться на розгляд сесій.
6. Ведення протоколів засідань сесій сільської ради. Видача громадянам та службовим особам на руки оригіналів рішень ради.
7. Забезпечення своєчасного доведення рішень ради до виконавців і населення, контроль за їх виконанням, надання щомісячної письмової інформації сільському голові про виконання рішень та доручень.
8. Контроль за роботою з вхідною та вихідною кореспонденцією; видачею довідок та інших документів секретаріатом сільської ради.
9. Координація роботи працівників секретаріату сільської ради.
10. Доведення необхідної інформації, рішень ради та виконкому до відома жителів села через інформаційні стенди, веб-сайт сільської ради, пресу та оновленням  інформації на стендах, дошках оголошень.
11. Координація діяльності постійних комісій ради, надання їм доручень та надання матеріалів для підготовки питань на сесії сільської ради.
12. Сприяння депутатам ради у здійсненні їх повноважень; надання їм необхідної інформації та документів.
13. Забезпечення зберігання офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням та доступ до них осіб, які мають на це право, ведення архіву сільської ради та передачі документів до районного архіву.
14. Виконання доручень сільського голови пов’язані з діяльністю ради та її органів.
15. Організація проведення святкових заходів, привітання до свят та ювілеїв.


Андрійовська Ірина Осипівна - секретар виконкому

Функціональні обов'язки:
1. Забезпечення виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових документів.
2. Прийом громадян. Розгляд скарг, пропозицій та звернень жителів села; вирішення їхніх проблем та надання відповідей по зверненнях.
3. Підготовка матеріалів на засідання виконкому, організація проведення засідань виконкому; створення робочих груп для підготовки питань, що вносяться на розгляд виконкому.
4. Візування проектів рішень та документів, що виносяться на розгляд засідань виконкому.
5. Ведення протоколів засідань виконкому. Видача громадянам та службовим особам на руки оригіналів рішень виконавчого комітету.
6. Забезпечення своєчасного доведення рішень виконкому до виконавців і населення, контроль за їх виконанням, надання щомісячної письмової інформації сільському голові про виконання рішень та доручень.
7. Контроль за доведенням рішень виконкому до відома жителів села через інформаційні стенди та веб-сайт сільської ради.
8. Координація роботи «Опікунської ради» при виконкомі сільської ради та відділу соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
9. Контроль за веденням паспортного та військового обліку; обліку соціально вразливих верств населення і т.п.
10. Отримання та видача бланків свідоцтв «Про народження», «Про смерть», «Про одруження».
11. Реєстрація актів громадянського стану.
12. Підготовка і подання статистичної звітності.
13. Контроль за веденням погосподарських книг сільської ради.
14. Виконання доручень сільського голови пов’язані з діяльністю виконкому  та її органів.
 

Козак Тетяна Володимирівна-спеціаліст 1 категорії

Функціональні обов'язки:
1.Виписка довідок громадян.
2.Реєстрація одружень, складання звіту по ЗАГСу.
3.Складання звіту по введенню новозбудованих будинків в експлуатацію.
4.Складання звіту щодо надання дозволу на житлове будівництво відповідно до рішень сесії та виконкому.
5.Ведення журналу нотаріально посвідчених документів. Внесення відомостей з них в погосподарські книги сільської ради.
6.Ведення реєстрації накладених заборон та арештів на нерухоме майно та внесення відомостей про них в погосподарські книги сільської ради.
7.Облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов.
8.Облік нежилих приміщень.
9.Облік та реєстрація об'єктів нерухомого майна.
10.Виписка довідок громадянам.
11.Ведення погосподарських книг сільської ради.
12.Своєчасне та правильне внесення змін в програмі „Погосподарська книга”.
13.Присвоєння нумерації новозбудованим житловим будинкам та об'єктам.
14.Складання статистичних звітів.
15.Формування списків виборців.

 секретар друкар
Функціональні обов'язки:
1.Друкування рішень виконкому, сільської ради, розпоряджень сільського голови, протоколів засідань ради і виконкому.
2.Оформлення свідоцтв про народження та смерть громадян, про одруження, ведення відповідної документації з цих питань.
3.Виписка довідок громадянам.
4.Виконання доручень сільського голови та секретаря сільської ради з питань які не входять в обов’язки інших працівників сільської ради.
5.Реєстрація вхідної і вихідної документації сільської ради.
6.Доведення рішень сільської ради та виконкому до виконавців та зацікавлених осіб, підготовка матеріалів про виконання рішень ради, виконкому, розпорядження та доручення сільського голови.
7.Прийом і передача телефонограм, запрошення учасників нарад, засідань, реєстрація та облік відвідування депутатами сесій сільської ради, масових заходів.
8.Повідомлення сільського голову про ювілейні дати, свята, дні народження депутатів, членів виконкому, керівників установ, працівників сільської ради, підготовка привітань.
9.Організація прийому громадян працівниками сільської ради.
10.Повідомлення районної ради та райдержадміністрації про проведення заходів сільською радою.
11.Збереження в належному стані архівних документів.
 
План роботи Зимноводівської сільської ради на 2013 рік

План роботи Зимноводівської сільської ради на 2014 рік

Так, прекрасне село міського типу, все тут подобається :)
Не знаю, треба проаналізувати всі "за" і "проти".
Ніколи не думав про це.
Ще не готовий ні до переїзду, ні тим паче до сімейного життя...
А що - в селі Зимна Вода можна придбати ділянку під житло?)))

Результати...
© 2008-2023 Рада села
“Зимна Вода”