1.Контроль за дотриманням фінансової дисципліни і режиму економії, забезпечення покращення фінансового стану бюджету сільської ради.
2.Складання проекту кошторисів доходів і видатків сільського бюджету по загальному і спеціальному фонду.
3.Підготовка проекту рішення по сільському бюджету та проектів рішень, що стосуються фінансів матеріальних цінностей, плтежів і т.п.
4.Складання кошторисів доходів і видатків в розрізі установ, загального і спеціального фондів.
5.Ведення рахунків бухгалтерського обліку згідно інструкції, наказу Державного Казначейства України від 14. 02. 2005р. № 28, з відображенням в книзі журнал-головна.
6.Ведення книг бухгалтерського обліку:
-книга журнал-головна;
-книга касових видатків;
-книга фактичних видатків;
-книга розрахунків з організаціями, проведення звірок.
7.Ведення оборотних відомостей по рахунках бухгалтерського обліку, ведення обліку основних засобів, матеріалів та їх списання.
8.Складання місячних та кварталних звітів затверджених інструкцією ДК від 14. 02. 2005р. № 28, по загальному і спеціальному фонду.
9.Складання „Балансу” на підставі звірених даних аналітичного та синтетичного обліку на кінець кварталу, року.
Прийняття балансів за всіма коштами загального і спеціального фонду, від підпорядкованих установ.
10.Забезпечення своєчасної здачі відповідної податкової звітності.
11.Керівництво працівниками бухгалтерії сільської ради, контроль за їх роботою.
12.Здійснення контролю за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використання фонду оплати праці, встановленням посадових окладів та доплат, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування встановлених платежів, дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товар-матеріальних цінностей, основних фондів, оприбуткування безхозяйних речей, розрахунків і платіжних зобов’язань, стягнення у встановлених термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.
13.Візування документів ( в т. ч. довідок, рішень, проектів рішень, розпоряджень), що стосуються фінансів, обліку, платежів, матеріальних цінностей і т. п.
14.Робота з підприємцями по сплаті встановлених податків і платежів та контроль за виконанням дохідної частини бюджету.
15.Підготовка та ведення обліку договорів на придбання товаро-матеріальних цінностей, основних засобів, договорів підряду, договорів оренди комунального майна та землі, договорів на розміщення реклами, договорів про інвестиційну діяльність, благочинну діяльність і т. п.
16.Підготовка пропозицій на тендерний комітет та сесію сільської ради щодо здійснення закупівель робіт, товарів та послуг за бюджетні кошти.
17.Щомісячний аналіз надходжень та видатків місцевого бюджету, підготовка пропозицій щодо наповнення та ефективного використання бюджетних коштів.
18.Підготовка пропозицій виконкому та сесії сільської ради щодо встановлення місцевих податків і зборів, ставок земельного податку, встановлення розміру плати з прибутку комунального підприємства, розмірів орендної плати.
19.Підготовка пропозицій, щодо утворення позабюджетних цільових коштів та положень про ці кошти.
20.Підготовка пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку території.
21.Забезпечення впровадження нових комп’ютерних програм щодо ведення бухгалтерського обліку, звітності та аналізу фінансово-господарської діяльності сільської ради.
22.Підготовка положення про преміювання працівників сільської ради.