Шановні мешканці с. Зимна Вода!
Пустомитівський РЕМ повідомляє, що у зв’язку з ремонтними роботами 4 квітня 2019 р. у с. Зимна Вода буде припинено постачання електроенергії на вул. Вітовського (буд. 2 – 5а), вул. Грушевського (буд. 22 – 38), вул. Калнишевського (буд. 1 – 7), вул. Миру (буд. 1 – 27), вул. Морозенка (буд. 1 – 8), вул. Федьковича (буд.1 – 9). 
У Зимній воді працює лікар-невролог!
Шановні наші мешканці!
У Центрі первинної медико-санітарної допомоги Зимноводівської сільської ради (с. Зимна Вода, вул. Марка Вовчка, № 1) приймає 
лікар-невролог – Юлія Юріївна Кощановська 
Графік прийому:
понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00 до 14 .00.

Запрошуємо на концерт
У неділю, 24 березня, у Народному домі с. Ставчани о 15:00 відбудеться концерт духовного співу «Співайте Богові нашому, співайте» за участі народного хору «Обрій» Народного дому с. Зимна Вода. Запрошуємо всіх охочих. 

Прийомні дні:
Понеділок-четвер з 9-00 до 18-00
пятниця з 9-00 до 17-00
Обідня перерва з 13-00 до 14-00
                     контактний телефон:295-22-36
 

Бач Галина Богданівна-Головний бухгалтер сільської ради

Функціональні обов'язки:
1.Контроль за дотриманням фінансової дисципліни і режиму економії, забезпечення покращення фінансового стану бюджету сільської ради.
2.Складання проекту кошторисів доходів і видатків сільського бюджету по загальному і спеціальному фонду.
3.Підготовка проекту рішення по сільському бюджету та проектів рішень, що стосуються фінансів матеріальних цінностей, плтежів і т.п.
4.Складання кошторисів доходів і видатків в розрізі установ, загального і спеціального фондів.
5.Ведення рахунків бухгалтерського обліку згідно інструкції, наказу Державного Казначейства України від 14. 02. 2005р. № 28, з відображенням в книзі журнал-головна.
6.Ведення книг бухгалтерського обліку:
-книга журнал-головна;
-книга касових видатків;
-книга фактичних видатків;
-книга розрахунків з організаціями, проведення звірок.
7.Ведення оборотних відомостей по рахунках бухгалтерського обліку, ведення обліку основних засобів, матеріалів та їх списання.
8.Складання місячних та кварталних звітів затверджених інструкцією ДК від 14. 02. 2005р. № 28, по загальному і спеціальному фонду.
9.Складання „Балансу” на підставі звірених даних аналітичного та синтетичного обліку на кінець кварталу, року.
 Прийняття балансів за всіма коштами загального і спеціального фонду, від підпорядкованих установ.
10.Забезпечення своєчасної здачі відповідної податкової звітності.
11.Керівництво працівниками бухгалтерії сільської ради, контроль за їх роботою.
12.Здійснення контролю за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використання фонду оплати праці, встановленням посадових окладів та доплат, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування встановлених платежів, дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товар-матеріальних цінностей, основних фондів, оприбуткування безхозяйних речей, розрахунків і платіжних зобов’язань, стягнення у встановлених термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.
13.Візування документів ( в т. ч. довідок, рішень, проектів рішень, розпоряджень), що стосуються фінансів, обліку, платежів, матеріальних цінностей і т. п.
14.Робота з підприємцями по сплаті встановлених податків і платежів та контроль за виконанням дохідної частини бюджету.
15.Підготовка та ведення обліку договорів на придбання товаро-матеріальних цінностей, основних засобів, договорів підряду, договорів оренди комунального майна та землі, договорів на розміщення реклами, договорів про інвестиційну діяльність, благочинну діяльність і т. п.
16.Підготовка пропозицій на тендерний комітет та сесію сільської ради щодо здійснення закупівель робіт, товарів та послуг за бюджетні кошти.
17.Щомісячний аналіз надходжень та видатків місцевого бюджету, підготовка пропозицій щодо наповнення та ефективного використання бюджетних коштів.
18.Підготовка пропозицій виконкому та сесії сільської ради щодо встановлення місцевих податків і зборів, ставок земельного податку, встановлення розміру плати з прибутку комунального підприємства, розмірів орендної плати.
19.Підготовка пропозицій, щодо утворення позабюджетних цільових коштів та положень про ці кошти.
20.Підготовка пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку території.
21.Забезпечення впровадження нових комп’ютерних програм щодо ведення бухгалтерського обліку, звітності та аналізу фінансово-господарської діяльності сільської ради.
22.Підготовка положення про преміювання працівників сільської ради.
 

Петрівська Стефанія Іванівна- Спеціаліст 1 категорії
бухгалтер сільської ради                       

Функціональні обов'язки:
1.Ведення меморіального ордеру № 11 (прихід продуктів харчування дитячого садка).
2.Ведення меморіального ордеру № 12 (розхід продуктів харчування дитячого садка).
3.Ведення меморіального ордеру № 15 (батьківська плата за дитячий садок).
4.Ведення оборотних відомостей по продуктах харчування.
5.Ведення книги видачі довіреностей.
6.Ведення реєстрації платіжних доручень.
7.Друкування платіжних доручень.
8.Ведення меморіального ордеру № 2 (банк):
-реєстри зобов’язань;
-реєстри фінансвоих зобов’язань;
-розпорядження.
9.Збір сільськогосподарського податку з населення і ведення книг по сільськогосподарському податку.
10.Проведення і контроль річної інвентаризації.

Дуда Софія Андріївна - касир сільської ради

Функціональні обов'язки:
1.Ведення касової книги.
2.Ведення меморіального ордеру № 1.
3.Ведення журналу реєстрації прихідних і видаткових ордерів.
4.Нарахування заробітної плати працівникам установ Зимноводівської сільської ради, а саме:
 -працівникам сільської ради;
 -працівникам дитячого садку;
 -працівникам НД „Просвіта”.
5.Ведення меморіального ордеру № 5.
6.Ведення книги поточних рахунків і розрахунків по заробітній платі.
7.Ведення журналу по заробітній платі.
8.Участь у підготовці розпоряджень щодо преміювання працівників сільської ради та установ сільської ради.
          З В І Т И :
- розрахунок суми страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне      страхування – місячний;
- звіт до фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві      (квартальний);
-звіт  до фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
-звіт про нараховані внески перерахування та витрати пов’язані з загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
-звіт ф. І ДФ податкових розрахунок – квартальний;
-персоніфікований облік в пенсійний фонд України – річний.
  

Так, прекрасне село міського типу, все тут подобається :)
Не знаю, треба проаналізувати всі "за" і "проти".
Ніколи не думав про це.
Ще не готовий ні до переїзду, ні тим паче до сімейного життя...
А що - в селі Зимна Вода можна придбати ділянку під житло?)))

Результати...
© 2008-2023 Рада села
“Зимна Вода”