Шановні мешканці с. Зимна Вода!
Пустомитівський РЕМ повідомляє, що у зв’язку з ремонтними роботами 4 квітня 2019 р. у с. Зимна Вода буде припинено постачання електроенергії на вул. Вітовського (буд. 2 – 5а), вул. Грушевського (буд. 22 – 38), вул. Калнишевського (буд. 1 – 7), вул. Миру (буд. 1 – 27), вул. Морозенка (буд. 1 – 8), вул. Федьковича (буд.1 – 9). 
У Зимній воді працює лікар-невролог!
Шановні наші мешканці!
У Центрі первинної медико-санітарної допомоги Зимноводівської сільської ради (с. Зимна Вода, вул. Марка Вовчка, № 1) приймає 
лікар-невролог – Юлія Юріївна Кощановська 
Графік прийому:
понеділок, вівторок, середа, четвер з 9.00 до 14 .00.

Запрошуємо на концерт
У неділю, 24 березня, у Народному домі с. Ставчани о 15:00 відбудеться концерт духовного співу «Співайте Богові нашому, співайте» за участі народного хору «Обрій» Народного дому с. Зимна Вода. Запрошуємо всіх охочих. 
1. Загальні положення

1.1. Порядок надання та зміни адреси об’єктам нерухомості  (далі – Порядок) спрямований на впорядкування нумерації об’єктів нерухомості, створення умов для володіння, користування та розпорядження об’єктами нерухомості їх власниками (користувачами), зручного користування мешканцями села та обслуговуючими організаціями (установами).

1.2. Порядок діє на території села Зимна Вода і є обов’язковим для виконання всіма громадянами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності.

1.3. Відповідно до мети цього Порядку наведені в ньому терміни вживаються в таких значеннях:

Адреса - ідентифікатор об’єкта нерухомого майна, який складається з номеру об’єкта та назви вулиці (місцевості);

Власники об’єктів нерухомого майна - юридичні та фізичні особи, у тому числі фізичні особи - суб’єкти підприємницької діяльності;

Іменований  об’єкт - частина (район, квартал) населеного пункту, що склалася історично або виходячи зі специфіки об’єкта, також садово-городні, гаражні кооперативи та місця в яких знадяться будівлі без визначення вулиць.

Корпус - позначення окремого будинку, що знаходився у складі домоволодінь, комплексів нежилих будинків і є самостійним об’єктом права власності.

Об’єкти нерухомості - це земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці (їх частини), які невід'ємно пов'язані з нею, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення;

Об’єкти, що розташовані на земельній ділянці (їх частини): домоволодіння; жилий (житловий) будинок; квартира; комплекс нежилих будинків; корпус; нежилий (нежитловий) будинок; окремі частини будинків (нежилі приміщення громадського призначення, вбудовані в житлові будинки на першому, другому та цокольному поверхах або прибудовані до жилих будинків, підвали); приміщення службового, допоміжного та технічного призначення (комори, сараї, вбиральні, трансформаторні, сходові клітини, вестибюлі,  позаквартирні коридори, колясочні, сміттєкамери, горища, вентиляційні камери) та інші об’єкти визначені чинним законодавством;

1.4. Надання адреси чи її зміна допускається щодо:

- вільних земельних ділянок, які виділяються під будівництво об’єктів;
- перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт 
  нерухомого  майна;
- перед прийняттям  в  експлуатацію   завершених   будівництвом об'єктів,  
- перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт 
  незавершеного  будівництва; 
- перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт 
  нерухомого  майна,  що  утворився  в  результаті   поділу, об'єднання об'єкта
  нерухомого майна або виділення частки з об'єкта нерухомого майна.

1.5. Не надаються самостійні адреси наступним об’єктам нерухомості:

- земельним ділянкам під розміщення малих архітектурних форм (спорудам,
  які встановлені тимчасово без улаштування фундаменту, в тому числі
  пересувним), рекламу, дороги, газопроводи, електромережі, землям
  сільськогосподарського призначення;
- дачним будинкам;
- садовим будинкам;
- окремо розташованим будівлям, гаражам і т.п.  при відсутності документів
  про надання земельної ділянки у власність, оренду або постійне
  користування  під капітальне будівництво;
- приміщенням (службового, допоміжного та технічного призначення)
  розташованим у будівлях та житлових будинках, в яких є  інженерні мережі
  та інші предмети, що використовуються для обслуговування цих будівель;
- об’єктам нерухомості, що знаходяться  в межах червоних ліній вулиць;
- об’єктам нерухомості, що знаходяться  в межах охороних, санітарно-
  захисних зон, прибережних смуг та з іншими обмеженнями.
- об’єктам нерухомості, котрі відносяться до категорії самочинного
  будівництва ( без дозволу на будівництво, з істотними порушеннями
  будівельних норм і правил, на ділянці, що не була відведена для цієї
  мети).

1.6. Надання адреси об’єктам нерухомості (капітальним спорудам),
здійснюється на підставі цього Порядку шляхом прийняття відповідного
рішення виконавчим комітетом сільської ради.

1.7. Земельним ділянкам під будівництво об»єктів містобудування надається попередня (будівельна) адреса.

1.8. Надання та зміна назви вулиці здійснюється на підставі цього Порядку, шляхом прийняття рішення місцевою радою.

2. Розгляд та перелік документів щодо надання та зміни адрес об’єктам нерухомості

2.1. Для надання чи зміни адреси об’єктам нерухомості власник об’єкта нерухомого майна подає заяву до сільської ради.

2.1.1. До заяви про надання адреси на земельну ділянку додаються такі документи:
- копія паспорта громадянина;
- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право власності (користування) на земельну ділянку чи рішення ради про надання дозволу (затвердження) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки  у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель та споруд, об»єктів виробничого та комерційного призначення;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності, а для фізичної  особи – копія паспорта;
- викопіювання з генплану (детального плану) з нанесеною ділянкою.

2.1.2.  До заяви про присвоєння адреси перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт  нерухомого  майна додаються такі документи:
- копія паспорта громадянина;
- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право
  власності (користування) на земельну ділянку;
- дозвіл на будівництво об»єкта містобудування (будівельний паспорт або
  містобудівні умови та обмеження);
- викопіювання з генплану (детального плану) з нанесеною ділянкою;
- виконавча зйомка земельної ділянки з нанесеними об»єктами
  містобудування, інженерними мережами, спорудами розташованими на 
  суміжних ділянках, червоними лініями та іншими планувальними
  обмеженнями (М 1: 500), погоджена районною архітектурою;
- ксерокопія технічного паспорта об’єкта нерухомості;
- декларацію (повідомлення) про готовність об»єкта  до експлуатації;
- довідка про сплату коштів пайової участі (для будинків площею більше 300 
  м. кв. та об»єктів комерційного призначення);
- довідка комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації»
  щодо відсутності  зареєстрованого  об’єкта нерухомості за даною
  адресою (при необхідності).

2.1.3. До заяви про надання  адреси для об’єкта нерухомості перед прийняттям цього об»єкта  в  експлуатацію додаються такі документи:
- копія паспорта громадянина;
- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право 
  власності (користування) на земельну ділянку;
- дозвіл на будівництво об»єкта містобудування (будівельний паспорт або
  містобудівні умови та обмеження);
- викопіювання з генплану (детального плану) з нанесеною ділянкою;
- виконавча зйомка земельної ділянки з нанесеними об»єктами
  містобудування, інженерними мережами, спорудами розташованими на 
  суміжних ділянках, червоними лініями та іншими планувальними
  обмеженнями (М 1: 500), погоджена районною архітектурою;
- довідка про сплату коштів пайової участі (для будинків площею більше 300 
  м. кв. та об»єктів комерційного призначення).
 .
2.1.4. До заяви про надання адреси перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт  незавершеного  будівництва додаються такі документи:
 - копія паспорта громадянина;
- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право
  власності (користування) на земельну ділянку;
- дозвіл на будівництво об»єкта містобудування (будівельний паспорт або
  затверджений проект);
- викопіювання з генплану (детального плану) з нанесеною ділянкою;
- виконавча зйомка земельної ділянки з нанесеними об»єктами
  містобудування, інженерними мережами, спорудами розташованими на 
  суміжних ділянках, червоними лініями та іншими планувальними
  обмеженнями (М 1: 500), погоджена районною архітектурою;
- копія договору про пайову участь (для будинків площею більше 300 
  м. кв. та об»єктів комерційного призначення).
 .

2.1.5. До заяви про присвоєння адреси перед проведенням  державної  реєстрації  права  власності на об'єкт  нерухомого  майна,  що  утворився  в  результаті   поділу, об'єднання об'єкта нерухомого майна або виділення частки з об'єкта нерухомого майна додаються такі документи:

- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право 
  власності (користування) на земельну ділянку;
- дозвіл на будівництво (розподіл, виділення, об»єднання) об»єкта
  містобудування (будівельний паспорт або затверджений проект);
- копія правовстановлювального документа, який підтверджує право
  власності заявника на об’єкт нерухомого майна, що знаходиться на
  земельній ділянці;
- висновок БТІ про можливість поділу, виділення, об»єднання;
- викопіювання з генплану (детального плану) з нанесеною ділянкою;
- виконавча зйомка земельної ділянки з нанесеними об»єктами
  містобудування, інженерними мережами, спорудами розташованими на 
  суміжних ділянках, червоними лініями та іншими планувальними
  обмеженнями (М 1: 500), погоджена районною архітектурою;
- ксерокопія технічного паспорта об’єкта (об»єктів) нерухомості;
- декларацію про готовність об»єкта (об»єктів) до експлуатації;
- довідка комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації»
  щодо відсутності  зареєстрованого  об’єкта нерухомості за даною
  адресою ( при необхідності).

2.3. На підставі поданих документів спеціалістами сільської ради готується  висновок про можливість присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна. У висновку зазначається адреса, що рекомендується присвоїти об’єкту нерухомого майна.

2.4. Висновок про можливість присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна є підставою для присвоєння поштової адреси, місцевою радою для вільних  земельних ділянок та виконавчим комітетом сільської ради для об’єктів нерухомого майна, що будуються чи знаходяться на земельних ділянках.

2.5. Висновок про можливість присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна видається на підставі містобудівної документації.

2.6. У разі відсутності підстав для надання чи зміни адреси, заявнику  надається мотивована письмова відповідь щодо неможливості надання чи зміни адреси.

3. Види адрес та особливості їх надання

3.1. Відповідно до цього Порядку, у залежності від виду та особливостей об’єктів нерухомого  майна, надаються такі види адрес:

3.1.1. Адреси жилих будинків, домоволодінь, квартир (адреси на які відсутні в наявності).
Жилим будинкам, домоволодінням, квартирам надається адреса, яка складається з назви вулиці, номера будинку (домоволодіння), номера корпусу (за наявності) та номера квартири (за наявності). Номер будинку (домоволодіння), корпусу, квартири позначається відповідною арабською цифрою.
Наприклад: Повна адреса (для реєстрації): вулиця Бандери, будинок 2, корпус 1, квартира 5.
Скорочена адреса: вул. Бандери, буд. 2, корп. 1, кв. 5.

3.1.2. У випадках, коли на відповідній вулиці збудовано нові жилі будівлі (знаходиться декілька існуючих споруд), і їм виходячи з вже наявної нумерації об’єктів нерухомого майна по вулиці, на якій вони фактично знаходяться, неможливо надати номер, який є цілим числом, такий об’єкт нерухомого майна при наданні адреси позначається номером найближчого об’єкта нерухомого майна по відповідному боку вулиці в бік збільшення з відповідною літерою.
Наприклад:
Повна адреса (для реєстрації): вулиця Бандери, будинок 2а.
Скорочена адреса: вул. Бандери, буд. 2а.

3.1.4. При наданні адрес окремій частині будинку, нежитловому приміщенню зазначається арабськими цифрами через дефіс після номера відповідного будинку.
Наприклад: власник об’єкта нерухомого майна придбав у власність частину нежитлового приміщення для розміщення офісу, у цьому випадку таким нежилим приміщенням надасться адреса:
Повна адреса (для реєстрації): вулиця Бандери, будинок 2, нежитлове приміщення 6.
Скорочена адреса: вул. Бандери, буд. 2-6.
 Адреси надаються лише тим окремим частинам об’єктів, що мають окремі входи.

3.2. Адреси об’єктів нерухомого майна, які були надані до введення в дію цього Порядку, можуть бути змінені для приведення їх у відповідність до цього Порядку за бажанням власника об’єкта нерухомого майна.

3.3. У разі потреби виконавчий комітет сільської ради може самостійно змінювати адресу будівель (окремого об’єкту), про що повідомляється власник цього об’єкту та БТІ та державну реєстраційну службу.

3.4. При наданні адрес об’єктам нерухомого майна використовуються наступні типи найменування:
- вулиця;
- провулок;
- проспект;
- площа;
- інші (шлях, майдан, узвіз, шосе тощо)

3.5. Адреси зазначаються таким чином:
1) Спочатку вказується один із типів найменування (наприклад: вулиця), а потім її назва.
2) Адреси в яких використовуються імена та прізвища, зазначаються спочатку ім’я, а потім прізвище.

4. Відповідальний орган – виконавчий комітет сільської ради.

4.1. Надання та зміна адрес здійснюється лише за відповідними висновками відповідального працівника  сільської ради .

Секретар ради                                            О.Саган.



Так, прекрасне село міського типу, все тут подобається :)
Не знаю, треба проаналізувати всі "за" і "проти".
Ніколи не думав про це.
Ще не готовий ні до переїзду, ні тим паче до сімейного життя...
А що - в селі Зимна Вода можна придбати ділянку під житло?)))

Результати...
© 2008-2024 Рада села
“Зимна Вода”